Du har opdaget den ideelle virksomhedsidé, og nu er du klar til at tage de første skridt. Der er en helt anden verden ved at starte en virksomhed end blot at være en personlig træner.

 

Her er nogle forretningsopbyggende tips, du skal tage for at udvikle din børne fitnesscenter.

Skaf faciliteter og udstyr

Når du ser på faciliteter, bør du overveje:

 

  • Hvilken størrelse facilitet du har brug for for at realisere din vision.
  • Hvordan man vurderer fordele og ulemper ved forskellige lokationer.
  • Hvordan facilitets størrelse påvirker dine økonomiske fremskrivninger.
  • Omkostningerne til dit udstyr er delvist drevet af størrelsen på dit anlæg. Der er dog andre udstyrsomkostningsvariabler at overveje, såsom kvalitet og levetid, og om det at have noget unikt udstyr giver dit gymnastikcenter en konkurrencefordel i forhold til andre i dit område.

 

Med en idé om, hvilken størrelse gymnastikprogram du kan være vært for i dit anlæg, er det tid til at bygge et hold, der hjælper dig med at gøre denne drøm til virkelighed.

Byg dit team

Du får brug for et team af pålidelige medarbejdere. Selv familiemedlemmer, der planlægger at arbejde i dit fitnesscenter, betragtes som personale. Når det kommer til ungdomsaktiviteter, afhænger kvaliteten af ​​dit gymnastikprogram og omdømme primært af kvaliteten af ​​dit personale. For ikke at nævne, løn er typisk en virksomheds største månedlige udgift selv over facilitetsomkostningerne.

 

Engangsomkostninger

De indledende opstartsudgifter til dit fitnesscenter er måske ikke billige, men at sikre et solidt fundament vil gavne din virksomhed i det lange løb.

 

  • Ejendomsleje – Dette vil afhænge af området og størrelsen af ​​dit fitnesscenter.
  • Kvalitetsgymnastikudstyr – Dette er afgørende for ethvert fitnesscenters succes.
  • Fitness-certificeringer – Sørg for, at dit personale er professionelt og certificeret som trænere.
  • Virksomhedslicenser – Sørg for, at du har en registreret virksomhed med indbetalte licensgebyrer.
  • Annoncering – For at annoncere din åbning skal du få budskabet ud.
  • Hjemmesidedesign – en anden vigtig del af dit professionelle image er en professionel hjemmeside.
  • Pengestrøm – sørg for at have små driftspenge ved hånden til små, uforudsete udgifter.

 

Etabler en ideel balance mellem arbejde og privatliv

At opretholde en sund balance mellem arbejde og privatliv er et must for enhver virksomhedsejer. Hvis det tager al din tid og fokus at drive et fitnesscenter, påvirker det både dit arbejde og dit personlige liv negativt. At opretholde en stærk balance mellem arbejde og privatliv sker ikke altid naturligt.

 

Hold elever og forældre glade

For at holde eleverne tilbage år efter år, er det vigtigt at inkludere nøglekomponenter i en fantastisk kundeoplevelse, der indgyder gymloyalitet hos elever og familier og opbygger en følelse af fællesskab blandt alle jeres familier ved at:

 

Udlægning af en formel vision og plan for inspirerende kundeglæde.

 

Etabler en træningsplan for træning

 

Nøglefunktioner omfatter ting som:

 

  • Planlægning af klasser og personale
  • Håndtering af klasse-, familie- og elevoplysninger
  • Opkrævning af gebyrer og betaling af månedlige regninger
  • Facility- og udstyrsstyring
  • Produktlager og salg
  • Journalføring og rapportering

 

At have driftsmanualer til at skitsere politikker, processer og krav er noget, du vil være glad for, at du tog dig tid til at oprette. At have klare systemer på plads vil lade alle på dit hold vide præcis, hvad der skal gøres, så dit træningscenter kan få succes, selv når du ikke er fysisk i bygningen!

 

Hold fast i dit syn

Lige så vigtig som den daglige drift er, vil du aldrig miste synet for dit fitnesscenter. Det er trods alt ejerens ansvar at vejlede fitnesscentret og dets folk mod den vision. For at sikre, at dit syn forbliver i fokus, skal du huske at:

 

  • Detaljer om nogle af værktøjerne og tips til at holde styr på dit fitnesscenters økonomi og drift for at sikre finansiel stabilitet og muligheder for vækst.
  • Identificer nye muligheder for at udvikle dit fitnesscenter gennem løbende analyse af dit fitnesscenter, dit marked og branchen.